Produsul a fost adaugat in cos

    Cumpărate frecvent împreună:

    19.50 Lei

    • - 50%

    13.99 Lei

    • - 60%

    9.75 Lei

    • - 75%

    29.95 Lei

    • - 50%

    14.70 Lei

    • - 70%

    24.50 Lei

    • - 50%

    22.50 Lei

    • - 50%

    18.00 Lei

    • - 60%

    50.80 Lei

    • - 20%

    19.50 Lei

    • - 50%
    Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes

    49.90 Lei

    Produs momentan indisponibil

    Transport gratuit pentru comenzi peste 199 lei

    ISBN: 978-606-95250-4-3 Gen: Business Limba: Romana Autor: Georgeta Ghenea Editura: Evrika Publishing Data aparitie: 2022 Pagini: 160 Format: Fizic

    Descriere

    Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea mulți ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul „oul și gaina“. Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situația cu „și“ in loc de „sau“. Marketing și Vanzari. Cartea de fața reprezinta o incursiune eleganta in lumea marketingului și a vanzarilor, de la Marketing 1.0 – centrat pe produse –, continuand cu Marketing 2.0 – centrat pe clienți – și ajungand la Marketing 3.0 – centrat pe oameni, completata cu o incursiune in procesul de vanzare pas cu pas.

    Orice proces de vanzare pleaca de la nevoile clientului și, pentru asta, vanzatorii trebuie sa-și cunoasca partenerii de afaceri. 

    Marketingul ii ajuta sa duca discuția cu clienții in zona de avantaje și beneficii. Segmentarea potențialilor clienți și construirea avatarurilor cu ajutorul instrumentelor de marketing ajuta la construirea unor oferte atractive (de valoare) bazate pe diferențiatori competitivi. Plecand de la oferta de valoare, ni se propune un top 10 intrebari necesare pentru un vanzator, care il ajuta pe acesta sa pregateasca in mod conștient interacțiunile cu clienții, precum și exemple concrete (și utile) de elevator pitch sau de „tratare de obiecții“. 

    Obiectivul este ca vanzatorul sa ajunga un consilier de incredere pentru client, astfel cartea ne pune la dispoziție un check list cu sarcinile și indicatorii de performanța relevanți. 

    Astfel, misiunea, viziunea și valorile companiei centrate pe oameni, abordarea profesionista, dar umana și intr-o maniera etica a clienților sunt un stil de viața pentru vanzator, nu doar niște cuvinte aruncate-n vant. 

    Adrian Cioroianu, autorul carților Vanzari 2.0 și Aproape totul despre managementul echipei de vanzari 

    Produse similare cu "Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes"

    39.90 Lei

    • - 30%

    48.30 Lei

    • - 30%

    50.00 Lei

    40.00 Lei

    Recomandate pentru tine

    19.50 Lei

    • - 50%

    13.99 Lei

    • - 60%

    9.75 Lei

    • - 75%

    29.95 Lei

    • - 50%

    14.70 Lei

    • - 70%

    24.50 Lei

    • - 50%

    22.50 Lei

    • - 50%

    18.00 Lei

    • - 60%

    50.80 Lei

    • - 20%

    19.50 Lei

    • - 50%

    Noutati

    39.51 Lei

    • - 10%

    67.05 Lei

    • - 10%

    69.21 Lei

    • - 10%

    49.41 Lei

    • - 10%

    64.26 Lei

    • - 10%

    59.31 Lei

    • - 10%

    59.31 Lei

    • NOU
    • - 10%

    59.31 Lei

    • - 10%

    59.31 Lei

    • NOU
    • - 10%

    Titluri de la acelasi autor

    Lasa un review

    Campurile marcate cu asterix sunt obligatorii.

    Stocul pentru acest produs este epuizat.

    Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

      Produsul a fost adaugat in cos

    Cumpărate frecvent împreună:

    19.50 Lei

    • - 50%

    13.99 Lei

    • - 60%

    9.75 Lei

    • - 75%

    29.95 Lei

    • - 50%

    14.70 Lei

    • - 70%

    24.50 Lei

    • - 50%

    22.50 Lei

    • - 50%

    18.00 Lei

    • - 60%

    50.80 Lei

    • - 20%

    19.50 Lei

    • - 50%