Carti comunicare & business

    Carti de comunicare & business

    Comunicarea reprezinta un ansamblu de actiuni care au in comun transmiterea de informatii sub forma de mesaje, stiri, semne sau gesturi simbolice, texte scrise etc. intre (cel putin) doi indivizi, numiti interlocutori sau, formal, emitator si receptor.

    Comunicarea de business este o ramura a comunicarii si ocupa un loc important. Acest tip de comunicare acopera o gama larga de domenii, de la marketing, relatii publice, branding sau organizare de evenimente si pana la subiecte care sunt in directa legatura cu o cultura organizationala.

    Deoarece stim cat de importanta este comunicarea in dezvoltarea unui business de succes si a unei relatii parteneriale stranse si de durata, iti punem la dispozitie o gama elaborata de carti de comunicare & business. Astfel, vei avea oportunitatea de a invata cum sa comunici eficient, notiuni de eticheta si protocol, strategii de comunicare scrisa, verbala si subliminala, plus o multime de alte notiuni specifice acestui domeniu.

    Consulta oferta completa de carti de comunicare & business si comanda volumul care sa te ajute sa inveti sa vorbesti limba oamenilor de succes!

      Produsul a fost adaugat in cos

    Cumpărate frecvent împreună: