Produsul a fost adaugat in cos
    Arta emotionala a persuasiunii

    - 10% Reducere

    35.10 Lei

    39.00 Lei

    Transport gratuit

    Comanda prin telefon: 0723.193.019

    Comanda prin telefon:

    0723.193.019

    ISBN: 978‑606‑789‑234‑5 Limba: Romana Autor: Jason Harris Editura: Lifestyle Coperta: brosata Data aparitie: 2020 Pagini: 296 Format: Fizic

    Descriere

    Cele 11 obiceiuri care vor transforma pe oricine intr‑un maestru al influentei

    Bestseller Wall Street Journal, Los Angeles Times și Publishers Weekly

      Intr-o epoca a neincrederii, Arta emotionala a persuasiunii te invata sa devii un maestru al influentei, cultivandu-ti obiceiuri care intaresc caracterul si sunt esentiale atat pentru dezvoltarea personala cat si pentru succesul durabil in afaceri.

      Nu este o carte cu ponturi si sfaturi de viata. Arta emotionala a persuasiunii ajuta la dezvoltarea obiceiurilor de care ceilalți isi doresc sa fie influentati. Cartea porneste de la o idee radicala: persuasiunea se bazeaza pe caracterul personal, nu pe fapte si argumentel.

      Jason Harris sustine ca, in secolul XXI, persuasiunea autentica se intemeiază mai mult pe dezvoltarea caracterului decat pe tactici facile de lingusire, manipulare si castig pe termen scurt. Se sprijina mai degraba pe captivare decat pe insistenta; pe dezvoltarea empatiei si comunicarea valorilor. Pornind de la experienta sa si de la cele mai noi cercetari privind increderea, influenta si formarea obiceiurilor, Harris arata ca daca esti persuasiv intr-o cultura macinata de amagire inseamna ca respingi etosul actiunii repezite si te dedici angajamentului de a-ti etala cel mai profund eu si de a adopta o abordare pe termen lung.

      Jason Harris este CEO al agentiei de publicitate Mekanism si cofondator al Creative Alliance. Colaboreaza indeaproape cu clientii recurgand la un amestec de suflet si stiinta, pentru a crea campanii care provoaca si captiveaza publicul. Sub conducerea sa, Mekanism a fost inclusa in lista celor mai bune agentii realizata de Ad Age si a fost nominalizata de doua ori in topul celor mai bune locuri de munca si topul Creativity 50, realizat de 4A. Harris a fost inclus in topul celor mai influenti 10 lideri cu impact social, precum si in lista celor "100 de oameni care dau maretie publicitatii". Metodele sale sunt studiate la Harvard Business School.

    Lasa un review

    Campurile marcate cu asterix sunt obligatorii.

    Stocul pentru acest produs este epuizat.

    Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

      Produsul a fost adaugat in cos