Produsul a fost adaugat in cos
    Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale

    - 86% Reducere

    5.46 Lei

    39.00 Lei

    Comanda prin telefon: 0723.193.019

    Comanda prin telefon:

    0723.193.019

    Transport gratuit pentru comenzi peste 85 lei

    ISBN: 9789738495609 Gen: Dezvoltare personala Limba: Romana Autor: Fred Reichheld Editura: BusinessTech Coperta: brosata Pagini: 354 Format: Fizic

    Descriere

    Despre carte:
       Cercetarile recente arata clar ca profiturile substantiale din vânzari se fac atunci când cumparatorii sunt multumiti. Ei te recomanda cu caldura si altora si, culmea, se dovedeste ca sunt mult mai convingatori decât toate campaniile tale de marketing si decât toate strategiile la care ai putea sa apelezi (de cele mai multe ori pe bani grei). Atat timp cat ei sunt convinsi de loialitatea ta, iti devin aliati (fiindu-ti la randul lor loiali) si te vor sustine pentru a-ti atinge obiectivul financiar. De cate ori un client se simte inselat, tratat necorespunzator, ignorat sau fortat el nu numai ca pleaca, ci si denigreaza reputatia firmei. Iar cand reputatia iti este distrusa se slabeste si increderea clientilor existenti. Nu uita ca nemultumirea, dezamagirea si frustrarea se transmit mult mai repede si mai usor decat incantarea si satisfactia.
       Aceasta carte descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au despre serviciile sau produsele tale. Regula de aur dupa care se ghideaza cei care folosesc informatiile din aceasta carte este: Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ai dori tu sa fii tratat. Sau: Ce tie nu-ti place altuia nu-i face!
       Companiile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata. Nu este vorba numai de giganti ca General Electric, ci si de afaceri mici, de familii, scoli, spitale, fundatii caritabile si liber-profesionisti, chiar de agentii guvernamentale sau organizatii nonguvernamentale. Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem, caci au acelasi deziderat: multumirea celor pe care-i servesc.
       Expertul in fidelizare Fred Reichheld are in spate multi ani de cercetare in marketing si descoperirile sale, prezentate in aceasta carte de mare succes, i-au adus renumele de nașul loializarii clientilor. Prin ideile sale inovative si practice privind cresterea satisfactiei clientilor, aceasta carte te provoaca sa-ti depasesti limitele creativitatii.

    Despre autor:
       Fred Reichheld este director emerit al Bain & Company, iar in ianuarie 1999 a fost ales membru de onoare in consililul director. Reichheld s-a alaturat companiei Bain in 1977 si a fost votat in unanimitate pentru a deveni partener in 1982. Activitatea lui de consultanta si cercetare s-a concentrat pe ideea de a ajuta companiile care aspira la rezultate net superioare sa se perfectioneze in domeniul cresterii satisfactiei clientilor, angajatilor si partenerilor de afaceri pentru ca doar asa acestia pot fi loializati. In editia din iunie 2003 a revistei americane Consulting, Reichheld a fost inclus pe lista celor 25 de consultanti de top din intreaga lume

    Titluri de la acelasi autor

    Lasa un review

    Campurile marcate cu asterix sunt obligatorii.

    Stocul pentru acest produs este epuizat.

    Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

      Produsul a fost adaugat in cos