Produsul a fost adaugat in cos

    Puterea magica a gandului. Editia a IV-a

    37.00 Lei

    In stoc

    Comanda prin telefon: 0723.193.019

    Comanda prin telefon:

    0723.193.019

    Transport gratuit pentru comenzi peste 199 lei

    ISBN: 978-606-44-0085-7 Autor: David J. Schwartz Editura: Curtea Veche Data aparitie: 2018 Pagini: 328 Format: 130 x 200

    Descriere

    Dr. DAVID J. SCHWARTZ (1927–1987) se numără printre clasicii literaturii moti-vaționale, iar cărțile sale au devenit bestselleruri imediat după publicare. Cariera sa de orator, înce- pută într-o modestă școală de țară, a cunoscut o ascensiune impresionantă. Dr. Schwartz a ținut peste 3 000 de seminare despre vânzari și management, a activat ca profesor la Universitatea de Stat Georgia din Atlanta și a fost fondatorul și președintele companiei Creative Educational Services, o firmă de consultanță specializată în dezvol-tarea personală a liderilor.

    Alege-ți un scop important!

    Unii oameni aleg să conducă, alții, să-i urmeze pe cei dintâi. Alege să te numeri printre cei care conduc!

    În cadrul cercetărilor pe care le-a făcut pentru această carte, dr. Schwartz a intervievat lideri din diferite domenii de activitate, iar concluziile la care a ajuns au schimbat mentalitatea a milioane de cititori din întreaga lume. Ceea ce a pornit de la o intuiție s-a dezvoltat într-o concepție coerentă asupra fericirii personale. Succesul imens pe care îl au doar câțiva, spune dr. Schwartz, nu se datorează doar inteligenței, educației sau norocului. La baza lui stă o putere interioară, pe care au cunoscut-o marile personalități istorice și pe care o poți descoperi și folosi și tu urmând câțiva pași simpli.

    O lectură accesibilă, cu principii clar formulate și un ton contagios de entuziast, bestsellerul Puterea magică a gândului a rămas, de-a lungul timpului, un reper fundamental în literatura motivațională.

    De ce unii reușesc, iar alții nu?
    Ce au unii, și nu au ceilalți?

    • Dr. David J. Schwartz nu s-a mulțumit cu răspunsurile psihologiei, sociologiei sau ale istoricilor. A refuzat să creadă că doar anumiţi factori, precum ereditatea sau condițiile sociale, ar fi decisivi pentru o viață împlinită financiar, sentimental sau social. În schimb, a propus niște principii simple. Practica avea să-i dea dreptate: un număr impresionant de cititori i-au aplicat ideile şi și-au atins scopurile.

    Lasa un review

    Campurile marcate cu asterix sunt obligatorii.

    Stocul pentru acest produs este epuizat.

    Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

      Produsul a fost adaugat in cos