Produsul a fost adaugat in cos

    Puterea magica a gandului. Editia a IV-a

    37.00 Lei

    In stoc furnizor

    Preluare comenzi:

    0723.193.019

    Transport gratuit pentru comenzi peste 199 lei

    0.00 din 0 Opinii
    ISBN: 978-606-44-0085-7 Autor: David J. Schwartz Editura: Curtea Veche Data aparitie: 2018 Pagini: 328 Format: 130 x 200

    Descriere

    Dr. DAVID J. SCHWARTZ (1927–1987) se numără printre clasicii literaturii moti-vaționale, iar cărțile sale au devenit bestselleruri imediat după publicare. Cariera sa de orator, înce- pută într-o modestă școală de țară, a cunoscut o ascensiune impresionantă. Dr. Schwartz a ținut peste 3 000 de seminare despre vânzari și management, a activat ca profesor la Universitatea de Stat Georgia din Atlanta și a fost fondatorul și președintele companiei Creative Educational Services, o firmă de consultanță specializată în dezvol-tarea personală a liderilor.

    Alege-ți un scop important!

    Unii oameni aleg să conducă, alții, să-i urmeze pe cei dintâi. Alege să te numeri printre cei care conduc!

    În cadrul cercetărilor pe care le-a făcut pentru această carte, dr. Schwartz a intervievat lideri din diferite domenii de activitate, iar concluziile la care a ajuns au schimbat mentalitatea a milioane de cititori din întreaga lume. Ceea ce a pornit de la o intuiție s-a dezvoltat într-o concepție coerentă asupra fericirii personale. Succesul imens pe care îl au doar câțiva, spune dr. Schwartz, nu se datorează doar inteligenței, educației sau norocului. La baza lui stă o putere interioară, pe care au cunoscut-o marile personalități istorice și pe care o poți descoperi și folosi și tu urmând câțiva pași simpli.

    O lectură accesibilă, cu principii clar formulate și un ton contagios de entuziast, bestsellerul Puterea magică a gândului a rămas, de-a lungul timpului, un reper fundamental în literatura motivațională.

    De ce unii reușesc, iar alții nu?
    Ce au unii, și nu au ceilalți?

    • Dr. David J. Schwartz nu s-a mulțumit cu răspunsurile psihologiei, sociologiei sau ale istoricilor. A refuzat să creadă că doar anumiţi factori, precum ereditatea sau condițiile sociale, ar fi decisivi pentru o viață împlinită financiar, sentimental sau social. În schimb, a propus niște principii simple. Practica avea să-i dea dreptate: un număr impresionant de cititori i-au aplicat ideile şi și-au atins scopurile.

    Opinii clienți

    Fii primul care își spune părerea.

    Spune-ți părerea despre acest produs

    *
    *
    *
    *
    *  - Câmpuri obligatorii

    Stocul pentru acest produs este epuizat.

    Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

      Produsul a fost adaugat in cos