Produsul a fost adaugat in cos

    Puterea obisnuintei. De ce facem ceea ce facem in viata si in afaceri

    55.00 Lei

    In stoc furnizor

    Comanda prin telefon: 0723.193.019

    Comanda prin telefon:

    0723.193.019

    Transport gratuit pentru comenzi peste 199 lei

    ISBN: 978-606-722-198-5 Autor: Charles Duhigg Editura: Publica Pagini: 472 Format: 145 x 205 mm

    Descriere

    In Puterea obisnuintei, Charles Duhigg ne poarta spre culmile palpitante ale descoperirilor stiintifice care explica de ce exista deprinderile si cum pot fi modificate acestea. Cu ajutorul unor istorisiri captivante, care ne poarta din salile de sedinte ale conducerii companiei Procter & Gamble pana la marginea terenurilor pe care se disputa meciurile din NFL si la linia frontului din timpul miscarii pentru drepturi civile, Duhigg prezinta un mod cu totul nou de intelegere a naturii umane si a potentialului sau.

    In esenta, Puterea obisnuintei contine un argument incurajator: cheia reusitei noastre de a face cu regularitate exercitii fizice, de a slabi, de a fi mai productivi si de a avea succes este intelegerea modului in care functioneaza deprinderile. Dupa cum arata Duhigg, valorificand aceasta noua stiinta, ne putem transforma afacerile, comunitatile si vietile noastre.

    O examinare noua a modului in care comportamentele de rutina ne iau in stapanire si un raspuns la intrebarea daca sunt susceptibile de schimbare. Toate istorisirile povestite de Duhigg sunt fascinante in ele insele, dar capata o cu totul alta dimensiune cand se unesc cu modul autorului de a cerceta deprinderile. - Associated Press

    In ultimii ani, au fost efectuate numeroase cercetari asupra modului in care suntem modelati de propriile deprinderi, o activitate stiintifica foarte frumos descrisa in noua carte a lui Charles Duhigg, Puterea obisnuintei. - David Brooks, The New York Times

    O carte de prima mana, bazata pe un volum impresionant de cercetari, scrisa intr-un stil sprinten si care gaseste echilibrul potrivit intre seriozitatea intelectuala si sfaturile practice despre modul in care putem scapa de obisnuintele noastre rele. - The Economist

    Nu veti mai avea niciodata exact aceeasi viziune despre voi, despre organizatia sau lumea voastra. - Daniel H. Pink, autorul cartilor Drive si A vinde e omeneste

    O carte amuzanta, agreabila, fascinanta. O privire serioasa, indreptata spre stiinta formarii si a modificarii deprinderilor. - The New York Times Book Review


    Lasa un review

    Campurile marcate cu asterix sunt obligatorii.

    Stocul pentru acest produs este epuizat.

    Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

      Produsul a fost adaugat in cos