Produsul a fost adaugat in cos

    Pachet Mihaela Bilic: Sanatatea are gust & Traiesc, deci ma abtin

    134.00 Lei

    Produs momentan indisponibil

    Preluare comenzi:

    0723.193.019

    Transport gratuit pentru comenzi peste 199 lei

    0.00 din 0 Opinii
    Autor: Dr. Mihaela Bilic Editura: Curtea Veche Data aparitie: 12 Octombrie 2011 Pagini: 640 + 174

    Descriere

    Pachetul compus din cele doua carti este momentan indisponibil.

    Puteti comanda cartea Sanatatea are gust de aici.

    Sanatatea are gust : Carte de nutritie pentru familie

    Dupa succesul avut cu cartea "Traiesc, deci ma abtin", dr. Mihaela Bilic, medic nutritionist, lanseaza o noua carte: "Sanatatea are gust".

    Pe parcursul celor 55 de capitole veti afla care sunt alimentele recomandate în diferite afectiuni, cum va puteti mentine sanatatea si tineretea hranindu-va corect, cum sa faceti fata slabiciunilor culinare si, nu în ultimul rând, cum sa ajutati organismul sa fie în forma maxima tot prin mâncare.

    "Sanatatea are gust" este o carte care trebuie sa existe în orice casa! Din paginile ei veti afla cum sa faceti din mâncare un aliat al sanatatii fara sa renuntati la placerea gustului.

    Doctor Mihaela Bilic, Sanatatea are gust (fragment):

    Ati avut vreodata întrebari sau nelamuriri legate de mâncare? V-ati gândit cât adevar este în mesajele publicitare si cum puteti recunoaste un produs sanatos? Sunteti coplesiti de avalansa de informatii si nu stiti în cine sa mai aveti încredere? Credeti ca o alimentatie echilibrata este privilegiul celor cu bani?

    Am sa va ofer eu o parte din aceste raspunsuri, tocmai pentru ca în scoli nu se învata nutritie, la doctor ajungeti doar când sunteti bolnavi, iar educatia nu se poate face nici din reviste, nici de la televizor.

    Am scris aceasta carte pentru toti cei care doresc sa stie putin mai mult despre mâncare. Am încercat sa uit ca sunt medic si m-am adresat voua cu toata sinceritatea, de pe pozitia unui prieten care va stie nevoile, dar si slabiciunile.

    Pe lânga informatiile stiintifice, veti gasi aici o parte din secretele alimentelor si multe sfaturi practice astfel încât sa alegeti produsele care va hranesc corpul si va satisfac sufletul.

    Mâncarea este si trebuie sa ramâna una dintre placerile vietii si doar cunoscând elementele de baza ale nutritiei veti putea avea o dieta diversificata si echilibrata. Primiti-ma la masa voastra si veti vedea ca sanatatea poate începe din farfurie si nu este doar gustoasa, ci mai ales accesibila tuturor.

    Dr. Mihaela Bilic

    medic nutritionist

     

    Traiesc, deci ma abtin

    Citeste online un fragment din cartea: Traiesc deci ma abtin, Mihaela Bilic:

    Nu s-a inventat înca un medicament eficient în tratamentul obezitatii care sa opreasca depunerea de grasimi indiferent de aportul alimentar sau care sa ajute la diminuarea rezervelor deja existente.

    Exista mici "ajutoare" farmacologice, dar care actioneaza pe un mic segment din lantul complex al îngrasarii: fie scad absorbtia de grasimi din intestin, fie diminueaza foamea, fie tin stomacul plin mai mult sau grabesc tranzitul intestinal si cresc diureza (eliminarea de lichide).

    Insa niciunul dintre ele nu functioneaza fara dieta.

    Tristul adevar este ca dieta reprezinta în prezent unicul tratament al kilogramelor în plus, deoarece în afara de apa orice aliment are calorii si, deci, poate îngrasa. Problema este cât de mult mâncam din respectivul produs.

    Si atunci au aparut doctorii care s-au gândit ca pot pacali metabolismul si pot inventa schema de alimentatie prin care, mâncând anumite produse în cantitate nelimitata si eliminând altele cu desavârsire, ne putem satisface dorinta de "mult" si, în acelasi timp, sa slabim.

    Culmea este ca functioneaza, însa pentru cât timp si cu ce pret?

    Au intrat în istorie regimul Atkins hiperproteic (doar carne si grasimi, fara fainoase, legume si fructe), curele cu oua fierte, cele cu grepfrut sau ananas, celebra dieta cu supa de varza, sau cu orez fiert si brânza de vaci, regimul Montignac disociat, dieta unui grup de cercetatori olandezi... de schimbare a metabolismului, o multime de "diete de detoxifiere" si câte si mai câte...

    Ce au uitat sa spuna toate aceste retete?

    Ca ele sunt valabile pe perioade scurte, altfel organismul va fi dezechilibrat si ca, în momentul în care va întoarceti la alimentatia voastra obisnuita, se vor întoarce si kilogramele.

    Daca nu cumva hotarâti ca de acum înainte, gata!, voi mânca friptura la gratar toata viata!

    Aceste cure de slabire au ca mecanism final tot scaderea aportului caloric, fie din cauza faptului ca ceea ce manânci este banal (te saturi de pui la cuptor sau brânza de vaci), fie prin imposibilitatea de a mânca anumite alimente fara altele (cine a mai vazut sa manânci unt cât vrei, dar fara pâine?!) sau chiar disparitia completa a poftei de mâncare (mai bine nimic decât supa de varza!).

    Deci, nu va lasati pacaliti, chiar si carnea la gratar mâncata în exces îngrasa, excesul de proteine nu poate fi stocat de organism ca atare însa poate fi transformat în glucoza, iar glucoza în grasime de depozit si în extrakilograme la final.

    O sa spuneti ca e greu sa manânci din tot cu masura, ca nu aveti chef sa numarati caloriile sau sa cântariti mâncarea, dar trebuie sa acceptati ca suntem facuti sa functionam normal numai daca sunt respectate câteva reguli de bun simt:

    - alimentatia trebuie diversificata si fiecare masa sa contina toate cele 3 principii nutritive: proteine, glucide si lipide.

    - respectati cele 3 mese si încercati sa nu rontaiti nimic între ele.

    - folositi sare si condimente, nu îngrasa, iar mâncarea trebuie sa aiba gust ca sa o consumati cu placere.

    - alegeti alimente cu volum mare si densitate calorica scazuta, care sa va dea impresia ca ati mâncat mult cantitativ. Ex.: legume, fructe, cereale, pentru ca au putine calorii/ muscatura (înghititura).

    - nu va impuneti restrictii severe pe perioade scurte pentru ca pofta de alimentele interzise creste.

    - alegeti un nivel caloric accesibil. Un simplu deficit de 500 cal/zi timp de 10 zile duce la o scadere în greutate cu un 1 kg, fara sa va încetineasca metabolismul.

    Nu va gânditi "sa începeti" o dieta, pentru ca asta implica sa o si "terminati"-e vorba de adaptarea unui mod de alimentatie sanatos si echilibrat pe viata.

    Renuntati la dietele care va impun un anumit fel de mâncare la o anumita ora si încercati sa va compuneti singuri variantele corecte pe gustul vostru, chiar daca, stiu, tuturor ne este greu sa ne asumam responsabilitatea.

    Incetati sa va comportati ca niste robotei carora trebuie sa li se dea "mura în gura" dieta potrivita!

    Aveti o viata întreaga în fata în care trebuie sa mâncati dupa capul vostru, pentru ca nutritionistul nu e lânga voi. învatati sa faceti alegerile corecte si uitati de solutiile-minune care va promit totul fara efort.

    Concluzia: orice aliment îngrasa, daca mâncam suficient de mult. Iar premiul Nobel pentru tratamentul obezitatii înca asteapta sa fie decernat.

    Prezentarea cartii: Traiesc, deci ma abtin, Mihaela Bilic

    Îmi place sa manânc. Orice, oricât, oricând.

    Recunosc, fara falsa ipocrizie, ca as renunta la tone de piept de pui la gratar pentru un triunghi delicios de brânza împutita, ca nu exista deliciu mai mare decât o bucata crocanta de coaja de pâine cu unt si sare, iar garnitura ideala pentru orice tip de mâncare sunt cartofii prajiti.

    Nu fac parte din „fericita“ categorie a femeilor care uita sa manânce pentru ca în ziua respectiva au avut prea multa treaba ori au fost suparate, nu pot trece indiferenta prin fata unei patiserii în a carei vitrina se lafaie merdenele fierbinti si partenera perfecta pentru un film romantic, într-o seara târzie, este cutia de înghetata savurata pâna la ultima lingurita, chiar daca e topita.

    Este adevarat, însa, ca nu mi s-a propus niciodata sa prezint moda si nici dimensiunile 90-60-90 nu le-am atins.

    Mi-ar fi placut sa fiu slaba, atât de slaba încât cei din jur sa-mi plânga de mila, sa manânc doar cât sa nu mor de foame, iar dupa doua înghitituri sa fiu satula. Ghinion, n-a fost sa fie asa!

    Nu e adevarat ca ne nastem egale, pentru ca aceleasi 55 de kilograme pot fi fericirea uneia si calvarul alteia.

    Daca si pentru voi cura de slabire a devenit un mod de viata, iar gustul eclerului cu ciocolata l-ati uitat de mult, am sa va dau o veste buna: am gasit, în sfârsit, solutia!

    Cititi aceasta carte si veti gasi aici raspunsuri la toate întrebarile care v-au framântat pâna acum!

    Am scris-o pentru voi, din toata inima, si cu siguranta va va fi de folos!

    Recomandare Teo Trandafir

    Ii datorez autoarei acestei lucrari o bucata minunata din viata mea. Multa vreme crezusem ca greutatea mea face parte din mine si ce e chiar definitorie. Datorita prieteniei noastre, increderii si rabdarii ei, azi sunt altcineva, pastrandu-mi umorul, care, iata, nu sta in "cateva zeci de kilograme".

    Intalnirea cu Mihaela Bilic mi-a schimbat viata. Poate parea un sablon, o lozinca proptita pe prima pagina doar ca sa vanda cartea. In realitate este exact sentimental pe care-l am din ziua in care am cunoscut-o pana astazi, cand sriu aceste randuri.

    M-am intalnit cu ea avand 32 de kilograme in plus fata de ceea ce vedeti astazi in fotografiile cu mine sau in emisiunile pe care le realizez sau la care sunt invitata. Eram fericita ca am nascut un copil sanatos, dar incepusem sa am indoieli ca amprocedat bine nepasandu-mi ce mancam si mai ales, cat…

    Au fost de ajuns cateva sfaturi cateva explicatii pe care Mihaela Bilic le da cu calmul si cu siguranta omului care a studiat, care e la curent cu tot ce se descopera pe planeta in materie de nutritie.

    Ii raman recunoscatoare doctoritei Mihaela Bilic nu numai pentru mine, dar si pentru felul in care am invatat sa-mi hranesc copilul. Tot de la ea am retinut ca sursa celor mai multe boli de la maturitate e chiar alimentatia proasta din copilarie, obiceiurile alimentare eronate. Si v-as spune mai multe, dar cred ca abia asteptati sa cititi cartea unui specialist! Pofta buna la lectura !

    Cuprins: Traiesc deci ma abtin, Mihaela Bilic

    Orice dar cu masura

    De ce nu am reusit pana acum

    De ce de data asta va fi altfel

    7 pasi spre success

    Sugestii de meniu

    Notiuni de baza

     

    Despre Autor:

    Dr. Mihaela Bilic este nutritionistul care a ajutat-o pe Teo Trandafir sa slabeasca. Printre cei care au apelat la sfaturile Mihaelei se mai numara si alte vedete din Romania ca Paula Seling, Mihaela Radulescu sau Andreea Berecleanu.

    In spatele acestei cariere de succes se ascund ani de munca si o multime de cursuri de specializare in intreaga lume.

    In 1996 Mihaela a absolvit Facultatea de Medicina Generala Carol Davila din Bucuresti, intre 1996 si 2000 a urmat rezidentiatul la sectia de diabet si boli de nutritie a Spitalului Universitar din Bucuresti. Apoi un stagiu de un an la Clinica de Obezitate a spitalului-hotel DIEU din Paris, in 2001 devine medic specialist in diabet.

    Opinii clienți

    Fii primul care își spune părerea.

    Spune-ți părerea despre acest produs

    *
    *
    *
    *
    *  - Câmpuri obligatorii

    Stocul pentru acest produs este epuizat.

    Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

      Produsul a fost adaugat in cos