Produsul a fost adaugat in cos
    Cum sa comunici corect sau Dreptul publicitatii

    44.00 Lei

    Produs momentan indisponibil

    Transport gratuit pentru comenzi peste 149 lei

    Gen: Drept ISBN: 9786069257845 Limba: Romana Autor: Andreea Tigau, Andreea Rusu, Grecu Elena Editura: Evrika Publishing Coperta: Brosata Data aparitie: 2016 Pagini: 460 Format: Fizic

    Descriere

    Cartea “Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitatii” scrisa de catre trei dintre cele mai bune cunoscatoare ale dreptului publicitatii, Elena Grecu, Andreea Rusu si Andreea Tigau, se doreste a fi un ghid complet care sa vina in sprijinul atat al companiilor de media si marketing, dar si al clientilor acestora.

    Avand deja o expertiza care se bucura de un renume in domeniul proprietatii intelectuale, doamna avocat si consilier in proprietate industriala Elena Grecu a observat conexiunile legale si practice dintre acest din urma domeniu si domeniul publicitatii. Aceasta a aprofundat in consecinta practica CNA, RAC si a instantelor de judecata si si-a consolidat opinii juridice ferme privind modul corect de a face publicitate in Romania.

    Doamna avocat Andreea Tigau a dobandit in mod particular o intelegere a domeniului publicitatii in baza activitatii sale de asistare si reprezentare a clientilor in fata autoritatilor reprezentative: Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, Consiliul National al Audiovizualului, Consiliul Roman pentru Publicitate, etc.

    Pentru doamna avocat Andreea Rusu pasiunea a fost generata de anii petrecuti studiind in afara Romaniei, de observarea diferentelor de comunicare si abordare, de aplicarea unor principii ce deja existau si erau aplicate si, poate, cel mai important, de implicatiile dreptului comunitar in dreptul intern, care inca este usor ignorat, cel putin in acest domeniu. Prin intermediul acestei carti, autoarele incearca sa traseze primii pasi in dreptul publicitatii. Subiecte precum etica in publicitate, publicitatea superlativa si comparativa, folosirea cópiilor in publicitatea destinata acestora, dreptul la propria imagine, regulile privind ambalarea si etichetarea produselor sunt subiecte de importanta majora pe care autoarele le acopera cu success.

    Este o carte pe care orice profesionist din domeniul publicitatii ar trebui sa o citeasca inainte de a transmite brief-ul catre echipa, fiind sigur, astfel, ca bugetul clientului este folosit in mod eficient, iar campania va fi de succes pentru toate partile implicate in acest proces.

    Cartea este recomandata in aceeasi masura si consumatorilor, autoarele tratand subiecte cum ar fi reducerile de sezon si modalitatea in care acestea sunt semnalizate de catre comercianti, sau practici comerciale interzise pe care noi, ca si consumatori, trebuie sa le cunoastem pentru a le putea identifica.

    Recomandate pentru tine

    10.00 Lei

    • - 50%

    12.45 Lei

    • - 50%

    14.95 Lei

    • - 50%

    47.20 Lei

    • - 20%

    21.95 Lei

    • - 50%

    29.60 Lei

    • - 20%

    Noutati

    79.99 Lei

    • PRECOMANDĂ
    • NOU
    • - 18%

    51.99 Lei

    • NOU

    45.00 Lei

    • NOU

    45.00 Lei

    • NOU

    69.99 Lei

    • NOU

    75.60 Lei

    • NOU
    • - 10%

    65.70 Lei

    • NOU
    • - 10%

    Titluri de la acelasi autor

    Lasa un review

    Campurile marcate cu asterix sunt obligatorii.

    Stocul pentru acest produs este epuizat.

    Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

      Produsul a fost adaugat in cos