Produsul a fost adaugat in cos

    Ai grija de clientii tai.10 metode eficiente pentru fidelizarea clientilor

    35.00 Lei

    In stoc furnizor

    Preluare comenzi:

    0723.193.019

    Transport gratuit pentru comenzi peste 199 lei

    0.00 din 0 Opinii
    ISBN: 978-973-162-160-9 Autor: Lauren Anderson, Shawn Doyle Editura: Amaltea

    Descriere

    Excelenta in serviciile oferite clientilor poate face diferenta intre o companie mediocra si una profitabila. In aceasta carte practica si usor de citit, vei descoperi zece povesti care au darul sa te inspire si care te vor ajuta sa le oferi celor care apeleaza la tine niste servicii de calitate.

    Indiferent ca detii o firma mica, ca esti managerul unui departament de relatii cu clientii sau ca lucrezi pur si simplu in acest domeniu, lucrarea de fata iti va arata cum sa fii mult mai performant si sa iti transformi clientii in adevarati fani. De asemenea, nu vei mai avea costuri atat de mari cu marketingul. Clientii nu numai ca vor reveni sa cumpere de la tine, dar te vor recomanda si altora. In plus, mediul in care lucrezi va fi unul extrem de placut si iti va aduce doar satisfactii.

    Speram ca povestile reale din aceasta lucrare sa te inspire cu adevarat si sa te ajute sa te pozitionezi pe piata intr-o maniera cu adevarat solida. Asadar, incepe sa dai chiar acum un impuls serviciilor pe care le oferi clientilor, revolutionandu-le!


    Opinii clienți

    Fii primul care își spune părerea.

    Spune-ți părerea despre acest produs

    *
    *
    *
    *
    *  - Câmpuri obligatorii

    Stocul pentru acest produs este epuizat.

    Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

      Produsul a fost adaugat in cos