Produsul a fost adaugat in cos

    Guerrilla marketing - profituri mari cu investitii mici

    - 10% Reducere

    51.30 Lei

    57.00 Lei

    In stoc

    Preluare comenzi:

    0723.193.019

    Transport gratuit pentru comenzi peste 199 lei

    0.00 din 0 Opinii
    Autor: Jay Conrad Levinson Editura: BusinessTech Data aparitie: Jolande Jacobi Pagini: 477

    Descriere

    ''Guerrilla marketing - Profituri mari cu investitii mici''

    GUERRILLA MARKETING cartea care a declansat revolutia marketingului de gherila, acum intr-o editie exinsa si complet actualizata pentru aceasta perioada mai tulbure ca niciodata.

    Guerrilla este pe scurt o metoda de lupta prin intermediul careia un grup mic de combatanti se folosesc de mobilitatea lor pentru a castiga in fata unui adversar numeros si mai putin mobil.

    Marketingul de guerrilla, creeat de Levinson, pleaca de la caracteristica principala a luptelor de guerrilla si, implicit, a artei razboiului: castiga lupte fara a se implica, practic, in razboi.

    Luptatorii de guerrila nu pot fi identificati, ei neavand o uniforma sau semne distinctive, pentru a nu putea fi recunocuti.

    In 1982, Jay Conrad Levinson a revolutionat strategiile de marketing utilizand in mod practic tacticile de guerrila si fiind primul care a recunoscut ca sunt extrem de viabile in lumea afacerilor.

    Acest gen de marketing permite sa desfasori campanii de promovare cu un buget extrem de mic. Avantajul lor este faptul ca sunt concepute in asa fel incat consumatorul nu realizeaza ca i s-a vandut de fapt un produs, fiind o forma mascata de marketing.

    Cel mai cunoscut brand de marketing din toate timpurile

    Peste 21 de milioade de exemplare vandute

    Tradusa acum in 62 de limbi

    Pe primele locuri in opul celor mai bine vandute carti scrise vreodata in istorie

    ,,Obiectivul marketingului de ghrila”, declara Levinson, ,,este ca iti poti masura succesul in primul rand in bani, si abia apoi in premii sau onoruri. Cu premiile si onorurile nu-ti poti plati facturile”

    CUPRINS

    PARTEA I
    Abordarea oferita de Marketingul de Gherila

    PARTEA a II-a
    Marketing prin minimedia

    PARTEA a III-a
    Marketing prin maximedia

    PARTEA a IV-a
    Noi media pentru marketing

    PARTEA a V-a
    Natura marketingului de gherila

    Cele 200 de arme ale marketingului de gherila

    Autor: Jay Conrad Levinson

    Opinii clienți

    Fii primul care își spune părerea.

    Spune-ți părerea despre acest produs

    *
    *
    *
    *
    *  - Câmpuri obligatorii

    Stocul pentru acest produs este epuizat.

    Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

      Produsul a fost adaugat in cos