Produsul a fost adaugat in cos
    Marketing nutritional

    56.00 Lei

    Economisesti 14.00 Lei

    70.00 Lei

    Produs momentan indisponibil

    Comanda prin telefon: 0723.193.019

    Comanda prin telefon:

    0723.193.019

    Transport gratuit pentru comenzi peste 149 lei

    ISBN: 978-606-26-1372-3 Gen: Marketing Limba: Romana Autor: Chivu Raluca-Giorgiana Editura: Universul Juridic Data aparitie: 2021 Pagini: 412 Format: Fizic

    Descriere

    Lucrarea de cercetare având titlul „Marketing nutrițional – Considerații teoretice și practice din perspectiva beneficiarilor” își are punctul de plecare în teza de doctorat cu tema ”Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sănătate prin intermediul noilor modele nu nutriție și dietetică” și abordează într-o idee complexă rolul și implicațiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutriție și dietetică de specialitate. 

    Lucrarea este structurată în două părți, abordând subiectul cercetat atât din perspectiva teoretică prin trecerea în revistă a literaturii de specialitate relevantă pentru domeniul de interes, cât și din perspectiva practică prin realizarea unui număr de patru investigații (cercetări de marketing, modelare prin ecuații structurale și experiment de marketing) utilizate pentru a crea o imagine actuală și de ansamblu asupra rolului marketingului în domeniul serviciilor de nutriție și dietetică. 

    În prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor și particularitățile serviciilor de nutriție și dietetică ca parte integrată a serviciilor de sănătate, comportamentul consumatorului și factorii implicați în procesele de decizie și consum sau utilizare de servicii, locul și rolul nutriției în generarea stării de bine (well-being) a consumatorilor și comunicarea integrată de marketing și aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutriție, în cadrul cărora am putut evidenția principalele trăsături și particularități ale marketingului nutrițional. 

    În cea de-a doua parte a fost realizată o cercetare calitativă în rândul specialiștilor în domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordările modelelor nutriționale inadecvate le pot avea asupra stării de sănătate, urmată de o cercetare cantitativă și modelare prin ecuații structurale pentru a identifica care sunt factorii implicați în deciziile consumatorilor și gradul de impact al acestora, iar în final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul căruia a fost evidențiat rolului marketingului în sfera serviciilor de nutriție și dietetică. 

    Titluri de la acelasi autor

    Lasa un review

    Campurile marcate cu asterix sunt obligatorii.

    Stocul pentru acest produs este epuizat.

    Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

      Produsul a fost adaugat in cos