Produsul a fost adaugat in cos
    Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale

    - 10% Reducere

    43.20 Lei

    48.00 Lei

    In stoc furnizor

    Comanda prin telefon: 0723.193.019

    Comanda prin telefon:

    0723.193.019

    Transport gratuit pentru comenzi peste 85 lei

    ISBN: 978-606-26-1339-6 Gen: Marketing Limba: Romana Autor: Septimiu Chelcea Editura: Universul Juridic Data aparitie: 2021 Pagini: 302 Format: Fizic

    Descriere

    Publicarea după aproape zece ani a unei a doua ediţii a lucrării Psihosociologia publicităţii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului.

    Ritmul cunoașterii în toate domeniile este accelerat: se conturează mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze și se difuzează prin cărţi și reviste de specialitate pe suport hârtie sau online o multitudine de fapte de observaţie și rezultate ale experimentelor știinţifice.

    Este aproape imposibil pentru un singur om să cuprindă universul cunoașterii. Ce putem spera este să ne facem o imagine fragmentară cât mai clară despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodată nu o cuprindere deplină a lui.

    Titluri de la acelasi autor

    Lasa un review

    Campurile marcate cu asterix sunt obligatorii.

    Stocul pentru acest produs este epuizat.

    Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

      Produsul a fost adaugat in cos