Produsul a fost adaugat in cos
    Probleme de psihologie genetica

    49.00 Lei

    Comanda prin telefon: 0723.193.019

    Comanda prin telefon:

    0723.193.019

    Transport gratuit pentru comenzi peste 99 lei

    ISBN: 978-606-40-1371-2 Gen: Psihologie Limba: Romana Autor: Jean Piaget Editura: Trei Coperta: Brosata Data aparitie: 2022 Pagini: 224 Colectia: Psihologie-Psihoterapie Format: Fizic

    Descriere

    Dupa ce Jean Piaget a identificat diferitele stadii ale dezvoltarii intelectuale a copilului si a indicat regulile carora li se supune aceasta. Nimic din domeniul psihologiei — fie ca vorbim despre achizitia limbajului sau despre aparitia moralitatii infantile — nu a mai fost vazut in acelasi mod. Descoperirile sale orienteaza astazi toate activitatile de cercetare, constituie baza pe care se cladeste orice forma de educatie noua, inspira orice reforma serioasa a invatamantului. In volumul de fata cititorul va descoperi scrieri in care Piaget expune si comenteaza ideile de baza din principalele sale carti intr-un mod accesibil tuturor celor interesati de psihologia copilului, de crestere si dezvoltare.  

    Jean Piaget a fost un psiholog, biolog, logician si filosof elvetian cunoscut pentru cercetarile sale din domeniul psihologiei dezvoltarii. A predat cursuri de Psihologie genetica la Universitatea din Geneva si la Sorbona (Paris) si a fondat Centrul International de Epistemologie Genetica din Geneva. A scris numeroase studii si carti despre dezvoltarea mentala si afectiva a copilului. Dintre acestea, la Editura Trei a aparut Sase studii de psihologie. 

    Putem distinge doua aspecte in dezvoltarea intelectuala a copilului. Pe de o parte, ceea ce putem numi aspectul psihosocial, adica tot ceea ce copilul primeste din exterior, invata prin transmitere familiala, scolara, educativa in general; si apoi exista dezvoltarea pe care o putem numi spontana, pe care o voi numi pe scurt psihologica, aceasta fiind dezvoltarea inteligentei in sine: ceea ce copilul invata singur, ce nu i‑a fost predat, ci ceea ce trebuie sa descopere singur; iar acest lucru este, in esenta, ceea ce reclama mult timp. Jean Piaget

    In scolile noastre de la Geneva, predarea notiunii de proportie elevilor se incepe doar catre varsta de 11 ani. De ce nu mai devreme? Este evident ca programa scolara ar fi introdus predarea proportiilor la varsta de 9 sau chiar de 7 ani in cazul in care copilul ar putea sa o inteleaga mai devreme. Insa e nevoie sa se astepte pana la 11 ani pentru asta, deoarece aceasta notiune presupune nenumarate operatii complexe.

    Alte carti de la Editura Trei:

    Trei personalitati: narcisica, borderline, maniaco-depresiva

    Intelepciunea: de la Acceptare la Zen. Sfaturi pentru viata de zi cu zi de la un calugar, un filosof si un psihiatru

    1000 de ani de bucurii si dureri

    Titluri de la acelasi autor

    Lasa un review

    Campurile marcate cu asterix sunt obligatorii.

    Stocul pentru acest produs este epuizat.

    Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

      Produsul a fost adaugat in cos