Produsul a fost adaugat in cos

    De la joc la invatare. Cum folosim jocul didactic in educatia timpurie

    33.00 Lei

    In stoc furnizor

    Preluare comenzi:

    0723.193.019

    Transport gratuit pentru comenzi peste 199 lei

    0.00 din 0 Opinii
    ISBN: 9786067198263 Autor: Marcia L. Nell, Walter F. Drew Editura: Trei Pagini: 246 Format: 140 x 200 mm

    Descriere

    Cum pot fi mai bine intelese finalitatile pedagogice ale jocului? Si cum pot educatorii sa-si dezvolte aptitudinile necesare pentru a utiliza jocul in moduri cat mai eficiente in procesul de instruire? Cartea de fata demonstreaza in ce fel angrenarea educatorilor (dar si a parintilor) in experiente ludice creative si nedirijate conduce la o reevaluare a semnificatiei jocului pentru educatia timpurie. Prin descrierea unor experiente de formare didactica in jocul ”autoactiv”, dar si prin stabilirea catorva principii pedagogice specifice, autorii americani demonstreaza ca jocul practic si nestructurat, bazat adesea pe materiale reciclate, reprezinta nu doar un prilej de recreere, ci mai ales o ocazie de dezvoltare psiho-educationala, de autocunoastere si de sporire a increderii in sine a copiilor din gradinite si scoli primare.


    Carti de acelasi autor

    Vizualizate Recent

    Alti clienti au mai cumparat

    Opinii clienți

    Fii primul care își spune părerea.

    Spune-ți părerea despre acest produs

    *
    *
    *
    *
    *  - Câmpuri obligatorii

    Stocul pentru acest produs este epuizat.

    Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

      Produsul a fost adaugat in cos