Marketing

      • Produsele 1-6 (din 6)
      • 1
    • 75.00 Lei
    • 45.00 Lei
    • - 40%
    • Produsele 1-6 (din 6)
    • 1

    Carti de marketing

    Marketingul reprezinta ”stiinta si arta de a convinge clientii sa cumpere”. Potrivit lui Philip Kotler, marketingul reprezinta un proces social si managerial prin care indivizi sau grupuri de indivizi obtin ceea ce le este necesar si doresc prin crearea, oferirea si schimbul de produse si servicii la o anumita valoare.

    Librex iti ofera oportunitatea de a deslusi toate misterele artei si stiintei de a vinde, cu ajutorul unei game extinse de carti de marketing, semnate de specialisti de renume in domeniu.

    Invata arta de a manipula perspectiva clientului pentru a obtine banii acestuia cu ajutorul volumelor in care strategia economica si psihologia umana se intrepatrund intr-un tot in care se influenteaza reciproc si in care depind una de cealalta. Autorii pun sub microscop evolutia financiara si autoglorificarea artei contemporane, incercand sa stabileasca ce anume ofera valoare unui anumit obiect / serviciu, in timp ce alte modalitati asemanatoare sunt complet ignorate.

    Consulta oferta completa de carti de marketing si comanda volumul care se potriveste cel mai bine stilului tau de vanzare si businessului pe care-l detii si pe care iti doresti sa-l promovezi si sa-l transformi intr-un brand de succes, cunoscut in intreaga lume.

      Produsul a fost adaugat in cos